SEMINARJI IN INTERAKTIVNE DELAVNICE

Izobraževanje – kaj lahko pričakujem?

Udeležba na izobraževalnih dogodkih sproži proces oblikovanja celovite podobe, ki je v skladu z vašimi naravnimi danostmi, sposobnostmi, osebnostjo, predvsem pa z vašim načinom življenja in dela. Številni udeleženci seminarjev, delavnic so s svojimi osebnimi zgodbami in novim videzom najboljši »ambasadorji« pridobljenih znanj.  Za reference pišite na lea.pisani@siol.net.

Leine stranke so vsi, ki veliko komunicirajo z drugimi:  farmacevti, tekstilni trgovci, podjetniki, poslovneži, menedžerji, zdravniki, frizerke, ministri, sekretarji in drugi delavci v upravi.

seminarji in interaktivne delavnice k besedilu

Cilj

Celovita podoba, izražena vizualna identiteta posameznika, usklajena z vizijo podjetja.

Zakaj

  • ljudje se raje družijo z urejenimi osebami
  • vsi se najprej pogledamo in nato spregovorimo
  • vsi se vsako jutro oblečemo, zato je dobro, da o obleki nekaj vemo
  • bolj urejeni samozavestneje komunicirajo
  • ker s primerno, ugledno podobo in izbornim vedenjem dvigujemo ugled podjetja

Spoznali boste

  • kako lahko vaša podoba govori o uspehu (govorica barv, oblačil in dodatkov)
  • kako oblikovati sproščeno poslovno podobo za vaš način življenja in dela
  • kako svojo podobo prilagajati različnim poslovnim priložnostim
  • primerna in neprimerna oblačila za vaše poslovno okolje
  • osnove osebne urejenosti
  • osnove bontona in mimike telesa

Pričakovani rezultati

  • podoba, ki je v skladu z vizijo podjetja
  • poznavanje ravni oblačenja in izbira primerne podobe za vsako priložnost
  • oblikovanje podobe, ki odraža pozitivne osebnostne lastnosti
  • boljša komunikacija za dosego osebnih ciljev in ciljev podjetja
  • primerno vedenje za odlične poslovne odnose

Priročnik

Po zaključku izobraževanja izdelamo priročnik, ki ga oblikujemo skupaj s slušatelji že na delavnici. Dobro izdelan priročnik bo v korist tako vodilnim kot zaposlenim. Opisana so primerna oblačila za vaše poslovne priložnosti ter detajli o osebni urejenosti in osnovnih pravilih komuniciranja.