BLOG

S.OLIVER IN COTTON MADE IN AFRICA

admin : junij 5, 2019 2:44 pop : blog

DRUŽBENO SPREJEMLJIVI, OHRANJAJO OKOLJE, BREZ GENSKE TEHNOLOGIJE

Blagovna znamka Cotton made in Africa je oznaka mednarodno priznanega standarda za trajnostno pridelan bombaž iz Afrike. Pobuda Aid by Trade Foundation zagotavlja trgovinsko podporo več kot enemu milijonu malih kmetov v podsaharski Afriki in tako pomembno prispeva k izboljšanju njihovih življenjskih pogojev ter varovanju našega okolja.

Podjetje s.Oliver je od leta 2009 poslovni partner pobude Cotton made in Africa in v proizvodnji tekstila uveljavlja uporabo certificiranega bombaža z oznako Cotton made in Africa.

Podjetje s.Oliver za vsak izdelek izdelan po standardu Cotton made in Africa plača licenčnino. Prihodki se tako porabijo za neodvisen nadzor kot tudi za usposabljanja na področju sodobnega in trajnostnega pridelovanja bombaža. Kmetje in njihove družine imajo od tega neposredne koristi, saj se naučijo novih in učinkovitejših načinov pridelave bombaža in hkrati varujejo okolje. Bombaž z oznako Cotton made in Africa ni pridelan s pomočjo genskega inženiringa in umetnega namakanja. Pri izdelavi ene majice s kratkimi rokavi je v primerjavi z globalno ravnjo prihranjenih okoli 500 litrov vode. Poleg tega se ob pridelavi enega kilogram tovrstnega bombaža sprosti do 40 odstotkov manj toplogrednih plinov.

Še več, Cotton made in Africa podpira na območjih z nasadi bombaža projekte, ki so v korist vaškim skupnostim – na primer na področju izobraževanja, gradnje vodnjakov ali zdravstvene oskrbe.

Z nošnjo tovrstnih oblačil postanete del velikega gibanja za trajnostni način pridelave bombaža! Z nakupom izdelka z oznako Cotton made in Africa boste pomembno prispevali k prihodnosti Afrike, varstvu človekovih pravic in naše narave.

Več informacij vas čaka na spletni strani www.cottonmadeinafrica.org.

Comments are closed

V ameriški investicijski banki Goldman Sachs so si razvezali kravate

admin : maj 19, 2019 7:33 pop : blog

Addio cravatta pišejo v zanimivem članku v časopisu la Repubblica. David Solomon, direktor te banke, je pogumno naznanil, da je lahko njegovih 36.000 zaposlenih oblečenih manj formalno. Razlog za to spremembo je tudi menjava generacije. V banki je namreč 70 odstotkov zaposlenih rojenih po letu 1981. Ob tej odločitvi se jih je veliko oddahnilo. Končno bodo legalno sproščeno oblečeni. Kakšna bo realnost, pa se bo videlo že to poletje. Solomon računa na občutek za primernost vseh zaposlenih in si želi, da bi se znali prilagajati različnim poslovnim priložnostim. Poudarja, da sproščena obleka ni primerna za vse poslovne priložnosti in tudi ne za vse zaposlene. Nekatere skrbi, da bo pogled v pisarne razkril finančnice v oblekah za plažo, moške v poletnih šlapah in tričetrtinskih širokih hlačah z malhastimi žepi – Italijani jim rečejo pantaloni pinocchieto, kar pomeni Ostržkove hlače. Odlično bi bilo, če bi Slovenci povzeli ta izraz, morda bi se tako le znebili teh zares neestetskih hlač.

V zadnjih desetih letih se je v poslovnem oblačenju marsikaj spremenilo. Vsepovsod po svetu so ljudje v različnih poslovnih okoljih oblečeni manj formalno. Najpogosteje gre za raven oblačenja Sproščena elegantna obleka ali Smart casual. Problem je, ker ljudje ne vedo, kaj spada v to raven oblačenja in kaj ne. Kje so meje. Dejstvo je, da je na račun sproščenega oblačenja tudi vse več ljudi neurejenih in ne skrbijo za osebno higieno.

S sproščenim oblačenjem v finančnem svetu se ukvarjam že nekaj let. Pišem kodekse, predavam in usmerjam. Ni preprosto določiti mejo, uspe le z odlično komunikacijo med zaposlenimi in vodstvom in seveda z argumentiranjem omejitev.

Zakaj ne več kot 7 mm dolgi nohti? Zato, ker oddajajo zvoke ob tipkanju na računalnik in je to moteče za kolege in stranke. Zakaj ne več prstanov na desni roki? Zato, ker se ne morete krepko rokovati. Zakaj ne majica s sporočilnimi napisi? Ker silite ljudi, da preberejo in kar piše, se zdi, da tudi mislite.

Kakšna je prihodnost poslovnega oblačenja? Bo kravata postala dinozaver?

Novinarka Irene Maria Scalise iz časopisa la Repubblica je to nazorno razložila z grafikonom, ki prikazuje velik padec prodaje kravat v Italiji. Ampak moda se spreminja in Italijani imajo nanjo velik vpliv. Če se bodo odločili, da je treba prodati več kravat, jim verjetno to lahko tudi uspe z uspešnimi marketinškimi potezami.

Comments are closed
« Stran 1 ... 22, 23, 24 »